blå blå!

Himlen är otroligt vacker idag, solen lysser in genom fönstrerna! det är verkligen en höst dag! väldigt kallt bara 7grader utanför mitt hus, så idag blir det varma kläder man sätter på sig!
Jag ska snart klä på mig och åka till mitt jobb för att jobba några timmar bland massa underbara kläder! sedan så måste jag ladda om för att i dag kl.21.00 så har jag tennismatch!

sitter och lyssnar på min favorit låt just nu Hurts - Stay! oslagbar just nu för min del.
funderar på om jag ska skicka iväg ett bra till min musik kille som jag inte känner med han är otroligt vacker, tror de flesta kommer att hålla med mig när jag berättar vem det är någon dag som inte är idag i alla fall.

NU: klä på mig
Snart: gå till bussen
Senare: Jobb
Kväll: match
Tänker på: kärlek
Saknar: min vän Emelie V, jag vill att hon ska komma hem!!! men åker till henne på höst lovet så det kommer bli kul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0