tankar,

UNDERBART:
Har varit på en underbar promenad runt Djurgården idag. jag och mamma tog bussen in till slussen och sedan båten över till djurgården. där vi bara gick ocg gick sendan kom vi tillbaka till slussen efter 2timmars underbar promenad i höst solen som bara är så fin! jag hatar höst i vanliga fall, men den här hösten har bara varit underbar. hoppas den fortsätter som den har börjat!

KÄRLEK:(
Att vara kär i någon som man inte känner inte har träffat. man tror att man känner honom för att man har lyssnat på han låtar sett honom igenom TV rutan flera gånger! man försöker och försöker låsas, men det funkar inte. Jag drömer om honom låsas att det är han jag sitte brevid på bussen, känner mig så stolt och lycklig att jag har hittat honom. vi är så himla kära det tar aldrig slut det bara rullar på och vi hittar ny härliga saker inne hos varandra. snart så ska vi flytta ihop till Söder, det är verkligen vi två mot världen! När ska detta bli sant för mig? jag känner att jag verkligen aldrig kommer att träffa någon just nu, jag orkar inte leta. och när det kommer fram någon som är intresserad så blir jag bara äcklad och vill inte ha någon allts, jag orkar inte ha någon vid min sida som ska komma in och börja bestämma över saker och ting. börja anpassa sig efter en som har kommit in i mitt liv någon som jag är kär i, mitt hjärta bultar för honom!!! neeeeejjj det går inte ihop för mig just nu att det finns någon där ute som jag ska dela mitt liv med. just nu vill jag bara sitta i min 1.a på söder och dricka vin och går runt som om jag är världens lyckligaste person i världen! men fan heller, det är jag verkligen inte! känner bara en stor ensamhet! att bara få lite kärlek vad är de förnågot? att känna att någon verkligen ÄLSKAR MIG, att det verkligen finns någon som gör det och som vill bara vara med mig och tycker jag är snyggast i världen? nej nej de kommer aldrig att komma om jag ska sitta och säga så här! det är bara jag som måste ändra på mig!!!!!!! shit det kommer ju ta halva livet! jag är kär i en känd person som inte vet vem jag är, sitter dagarna ut och bara lyssnar på honom och kollar på hans vakra ögon! vart ska detta sluta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0