höst,

Hösten är nog den årstid som jag älskar och hatar lika mycket. Det som verkligen lysser upp hösten är alla de vackra kläder man får klä sig i. Lagr på lager med massa mysiga koftor som man kan mysa in sig i framför ljuset som står tänt på bordet. Medans man sitter i sin favorit soffa och läser sin bok medans det väller ner massa regn utanför fönstret.
Medans jag hatar att det blir mörkt, man hinner aldrig se ljuset på dagen. man går till jobbet när de är mörkt och man öppnar dörren och går hem i mörker. man hinner aldrig se de där lilla ljuset som finns på hösten, men det är inte mycket. Sen är har jag ett problem att borra ner mig själv i massa tankar på mitt liv, vad som har hänt och vad som kommer hända. det går nog inte en sekund utan att jag kommer in i de spåret. Men det är nog väldigt vanligt för de flesta på hösten att kommer in i olika deppretioner.

Sitter och lyssna på kent, har nog hört de flesta gobittarna från deras mästerplater!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0