en av hundra

Har fått någon jobbig bakterie i magen så kan knappt sitta för då bara kniper det i magen, jag har haft det snart i 3 dagar och väntar bara på att de ska försvinna så att man kan träna ordentligt.

Har precis målat klart en tavla som jag har hållt på med ett tag nu, blev väldigt nöjd!:) det är så himla skönt att sitta bland massa färger och bara kladda som man vill, man känner ett så stort lugnt inom sig. tiden bara förvinner iväg och man känner att de bara har gått några få minuter.

Jag har jobbat som vanligt i dag mellan 06.30-16.00 i Solna, men det är sista vecka. det ska bli så himla skönt att slippa stiga upp 04.30 varje förbennad morgon som jag har gjort hela sommaren. Sen börjar jag jobba i tennishallen igen på måndag, känns okej men jag vill verkligen hitta något mer jobb. söker som sattan just nu, på fredag så ska jag ut på stan och söka bland alla olika affärer! hoppas de nappar:)

Efter jag hade jobbat så möte jag upp mamma i Sickla och köpte massa tyger för ska sy min klänning sen så blir de lite andra klädesplag, så jag kommer befinna mig framför min symaskin hela helgen tror jag.

i morgon blir det jobb och förhoppningsvis lite träning och sen så ska jag fika med tjejerna från tennisen, ska bli sjukt kul:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0