regn hos mig

Jag tror de är regn över hela sverige snart! översvämning i lilla Malmö hörde jag på nyheterna, inte kul:(
Jag har varit på jobbet i dag från kl. 06.30-16.00 i regnet mycket roligt kan ja säga er:) men jag har en underbar vän som jag jobbar med så det underlättar väldigt mycket kan ja säga..

Helgen sprang förbi som vanligt men den har varit grymt rolig,
var ute med tjejerna på krogen SOMMAR heter de stället ett helt sjukt underbar plats. sen så har jar tränat en hel del, sen mycket målning på mina tavlor sen syde jag lite på mina kuddfodral och min svarta klänning som snart ska bli verklig:P haha..
men i morgon är de onsdag då är de en ny dag med nya möjligheter, see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0