regn

det regnar, nej menar du verkligen det? undra när de ska sluta? jag har köpt ett par jätte fina blommiga gummistövlar:D jätte jätte fina ska jag säga er. jag har semester denna vecka, jag gick till jobbet och jag och min kompis som jobbar tillsammans jobbar till v.32 men vi har en semetser vecka som inte vi har haft än, så vi ringde chefen och frågade om vi kunde ta ut den denna vecka istället och det gick jätte bra så här sitter jag och njuter för det:) så vi kommer att jobba till v.33 istället men det kommer bli skit grymt! i dag har jag varit och yrat runt i massa olika affärer med mina föräldrar och jag köpte ingenting, fast jag ska ditt imorgon för att jag la undan massa fina kläder och jackor inför höste, det känns lite sorligt att man börjar rusta upp för höst kläder. men någon gång ska de ske också!:) men jag ska snart ut och ta en promenad med mina fina gummistövlar.
Bilder kommer på stövlarna och min kläder i morgon...

Nu blir det lite Snook i högtalarna.

see you/ like a song


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0