skynda att älska

Att bara kunna vara och inte göra någonting är verkligen helt perfekt som man aldrig kan tycka illa om. Att verkligen gå till sitt favoritställe och bara vara är guldvärt. Att koppla bort allt som händer runt omkring dig och stänga av mobilen för en stund så att man inte känner sig stressad av omvärlden för just den stunden. Ta vara på de man har omkring sig, de människor som man har runt omsig måste man ta vara på för vänner växer inte på träd som äpplen. Att sluta gymnasium trodde jag skulle verkligen bli helt sjukt skönt, visst hade jag rätt till den vissdel men alla vänner man har haft genom alla åren alla olika personer med olika personligheter som man har lärt känna men man har tappat kontakten med dem. Man tar varandra kanske lite för mycket för givet i vissa ögonblick. man ses varje dag i skolan och vet att man ser dem varje dag men sen när det helt plötsligt tar slut så måste man verkligen hålla kontakten själv också det går inte att förlita sig till dem andra, för de kanske känner likadant som dig att nej men jag hörde av mig sist. visst till slut så kanske det bli jobbigt att höra av sig hela tiden men då tycker jag att man ska ta upp de när man ses. det är så himla viktigt med dem som man lever med att dem finns kvar i de svåra situationerna som kommer att dyka upp under livets gång. och när de väl kommer så vill man har någon som kan sätta sig ner och lyssna på vad man vill säga. Så skynda att älska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0