just do it!

Har nog aldrig gråtit så här mycket sen min hund gick bort! att se barn gråta är de jobbigaste som finns, att se hur deras liv för den sekunden bara försvinner ingenting är viktigt då! att förlora någon måste vara det jobbigaste som kommer i ens liv. att försöka gå igenom det och inte tänka på de för mycket, det gå inte. Det kommer alltid komma stunder där man tänker till bara, lukter,sånger,ställen,personer som påminner om det jobbiga som hände. Att alltid ha någon som finns där som orkar lyssna med förståd, det kommer alltid en tid där man själv sitter och pratar om något jobbigt man just har gått igenom som man aldrig kommer kunna släpp så enkelt!

Att få känna sig sed,älskad,omtyckt att få skratta dagligen gör att allting går mycket lättare. Det är så viktigt att känna glädje i de svåra stunderna, att kunna tänka tillbaka på det jobbiga fast med glädje. Att kunan få skratta åt det som man hade roligt med den som man har misst. Att aldrig känna en skuld är verkligen viktigt men det uppkommer alltid och det är verkligen svårt att inte känna det, för man får alltid tankar varför gjorde jag inte så. Det är inte lätt när de är svårt!
jag ha just sett filmen The Last Song, jag trodde aldrig att den skulle vara så här bra. Kan beror på att det är känsliga sener som man blir beröd av.

Ta vara på dem ni har runt omkring er, det kommer en tid för er också!
Att säga jag älskar dig är viktigt, alla behöver det ordet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0